PromotiiRomania.ro

vineri, 28 septembrie 2012

Chestii interesante citite pe internet...

Avand in vedere ca in ziua de astazi , toata lumea are internet , asa am si eu...(cata logica)
Acum cativa ani, citeam pe internet diferite chestii pe care acum nu le mai gasesc , astazi , 28.09.2012 , mi-am pierdut cateva ore cautand acele chestii interesante ,dar din pacate ,nu le-am mai gasit .
In fine , sa nu mai bat campii,poate va plictisesc . Cele doua chestii interesante pe care vreau sa vi le prezint in continuare au avut loc ,undeva in Asia ,mai exact in China si Japonia.

Sa incepem cu China ( ca-s mai multi :)) ) .

Avand in vedere ca in intreaga lume sunt oameni fara locuri de munca si oameni ai strazii , se pare ca si in China exista astfel de oameni  ( era culmea sa nu existe :D ) . Conducerea Chinei a hotarat ca este momentul sa ofere si oamenilor de pe strazi o sansa mica de-a castiga si ei niste banuti . Destul de interesanta metoda adoptata de chinezi ... In marile companii in care sunt angajati 2-3 mii de oameni , cand acesti oameni ieseau de la munca , aruncau pe jos diferite deseuri ( hartii , pungi de plastic , doze de aluminiu ) , asa,aveau si oamenii strazii ceva de lucru ... Strangeau acele deseuri ,le sortau , iar statul ii platea ... Interesant ,nu ?

Iar acum , sa trecem la Japonia .

Se stie destul de clar ca japonezii erau cei mai organizati inca din cele mai vechi timpuri . Am putea spune ca japonezii sunt cei mai bine organizati cand vine vorba despre munca si nu numai . Se zice ca intr-o anumita regiune din Japonia , nestiindu-se din ce cauza ,au disparut albinele . Este destul de clar , fara albine n-avem polenizare ,fara polenizare , greu de existat...Hmm,gresit ! Japonezii nu se dau batuti niciodata . Japonezii lupta pana la capat . Cum ziceam mai sus,intr-o mica regiune din Japonia au disparut albinele,iar oamenii au fost nevoiti sa faca manual polenizarea pomilor fructiferi si legumelor , da ati citit corect , japonezii chiar au facut polenizarea manual !
Nu stiu cat este de adevarat,dar , aducandu-mi aminte de aceste chestii interesante,am zis sa le impartasesc si cu voi .
Sper ca va placut  :) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu