PromotiiRomania.ro

duminică, 30 septembrie 2012

"La multi ani" pe Facebook

   Sincer,nu stiu cum sa incep povestea asta , e destul de complicat , da' hai sa-ncerc...
   Anul acesta am facut si eu 18 ani ,iar inainte cu o zi de aniversarea a cei 18 ani , mi-am setat pe Facebook sa vad doar eu anul si ziua nasterii pe profilul meu. Si ce credeti ? Am avut maxim 10 urari de "la multi ani" , membrii familiei si cativa prieteni mai apropiati. Abia atunci am vazut cine imi sunt prieteni cu adevarat. A doua zi , am afisat din nou pe Facebook anul si ziua aniversarii si-au inceput sa curga urari ,dar fiecare urare se incheia cu un scurt " scuze de intarzaiere " , iar pentru mine, chiar nu mai insemnau nimic acele urari.
   Daca n-ai data  aniversarii tale trecuta pe Facebook,sa nu te mire faptu' ca primesti decat urari de la 2-3 prieteni , dar sa stii ca acei prieteni iti sunt prieteni adevarati :). Si pana la urma,mai bine 2,3,5 prieteni adevarati decat 500 falsi . Cand e ziua ta de nastere si ti-e afisata pe Facebook , toti se gasesc sa-ti trimita urari cat mai frumoase ,dar acele urari vin doar din tastatura ,nu din suflet :) pentru ca ei nici macar nu stiu cu siguranta daca "azi" chiar e ziua ta.
   Am citit undeva ca un baiat,a vrut sa vada cate urari de "la multi ani" o sa aiba daca-si pune data aniversarii sale ,intr-o zi gresita ( adica eu sunt nascut pe 27 si-mi pun ziua 25 sau 26 ) . Si ce credeti ? Baiatul a primit sute de urari care de care mai frumoase , dar pentru el nu insemnau nimic acele urari. Atunci a vazut si el ca erau cativa din prietenii lui pe care-i considera el,prieteni buni,care nici data nasterii nu i-o stiau,chiar daca pana la varsta de 16 ani, erau invitati an de an la el sa sarbatoreasca.
   Prietenii falsi stiu ca e ziua ta de nastere doar atunci cand le faci cinste, ii scoti intr-un bar,club sau discoteca si se distreaza pe banii tai , iar prietenii adevarati iti zic un "la multi ani" sau iti fac un cadou,fara a primi nimic in schimb .   

4 comentarii:

  1. Ataaat Kirule!;)) le-ai zis-o :D

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am zis la nimeni nimic, e pura realitate :) .

    RăspundețiȘtergere
  3. maaare dreptate ai mias fi dorit sa ne intelegem mai bn noi 2 ca sa iti pot ura si eu ,,la multi ani'' si bun venit in lumea adultilor (care nu e nustiu ce pt mine) dar daca soarta nu a vrut asta dar cine stie ce se poate intampla .Nu uita viitorul il faci singur si il poti schimba cum vrei daca vrei si chiar iti doresti . La Multi Ani mdx :D

    Semnat
    Anonim

    PS: ma cauti pe mess cand iti dai seama cine tia scris daca ai un pic de recunostiintza.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer,nu-mi dau seama ... Da' ma rog, daca e ceva,imi lasi pe mess sau undeva,un offline... :| chiar nu stiu cine esti..pnm . Totusi ,mersi ca-mi citesti postarile .

    RăspundețiȘtergere