PromotiiRomania.ro

duminică, 14 octombrie 2012

Poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...



Pentru ceea ce FAC,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru ceea ce ZIC,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru ceea ce INVAT,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru ceea ce GANDESC,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru ceea ce IUBESC,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru ceea ce SUNT,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru prietenii pe care-i am,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru felul in care-mi petrec timpul liber,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru hobby-urile mele,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru felul in care arat,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru alegerile pe care le fac,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru scoala la care merg,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru caracterul pe care-l am,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru limba pe care o vorbesc,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru culoarea pe care o am,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru felul in care ma imbrac,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...

Pentru ceea ce SCRIU,poti sa ma critici,dar nu poti sa ma condamni...


Prefer sa fiu criticat pentru ceea ce sunt decat iubit pentru ceea ce nu sunt.  (Kurt Cobain)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu