PromotiiRomania.ro

luni, 29 octombrie 2012

De ce prin foc se spune ca sfarsitu' vine?

In aceasta dupa-amiaza mi-am zis sa intru pe Youtube sa ascult putina muzica. De obicei ascult doar rap si hip-hop,dar de ceva vreme m-am dat si pe FriskyRadio,nu de alta,da' au muzica buna si va recomand acest radio cu caldura. In fine...De data asta ascultam o piesa extrasa de pe EP-ul "Sugestii si reclamatii" semnat "Ceilalti".
Ascultand aceasta melodie,cateva versuri m-au pus pe ganduri ...Iata si versurile:
"Din ce ne inconjoara, sa luam doar ce-i bun
Sa numai ciopartim natura ca sa fim cool, de Craciun.
Macar un brad intr-o viata cum zicea proverbu' bine: Sa ne intrebam de ce prin foc se
spune ca sfarsitu' vine?"
V-ati intrebat vreodata de ce se zice ca sfarsitul va veni prin foc?Pana acum,nici eu nu prea eram interesat de chestii de genu'...Bine,cu intentie sau nu,mai vedem chestii de genu' la televizor,ca incalzirea globala...Bla,bla,bla! Bine,da' ,de ce tocmai prin foc ? Nu era mai simplu sa existe un fenomen care sa nu aiba nicio explicatie,iar Pamantul sa faca "poc" asa, din senin...?
Ascultand versurile din acea piesa numita "Imnul Romaniei",mi-au atras atentia asupra acestui subiect. Am cautat tot felu' de detalii in legatura cu asta,da' nu prea am gasit.
Totusi,parca exista o logica,"de ce tocmai prin foc se zice ca vine sfarsitu'".Sunt cateva exemple foarte clare:
-Despaduririle masive.
-Temperaturi insuportabile care duc la incendii de proportii.(Australia,Grecia)
-Incalzirea globala.
-Topirea ghetarilor atat de la cei doi poli cat si din Islanda.
Sunt doar cateva exemple care ne pot pune pe ganduri.Mai pe scurt,eu cred ca sunt cateva exemple care ne ajuta sa ne raspundem la intrebarea "De ce prin foc se spune ca sfarsitu' vine?"
Inca din cele mai vechi timpuri,in Biblie se zicea ca  Pamantul va sfarsi sub un "potop de foc".
Intamplator sau nu,chiar si statisticile arata ca ne va astepta un sfarsit prin foc.Cu fiecare an,tot mai multe incendii,tot mai multe dezastre provocate de acestea,tot mai multe defrisari in masa,tot mai multe zone de pe Terra devin deserturi,chiar si in Romania,in cativa ani,daca nu se va schimba ceva Campia Romana va deveni "Desertul Roman".Daca peste cativa ani n-o sa mai avem paduri,n-o sa mai avem ghetari la cei doi poli,o sa avem chiar si in Romania doar doua anotimpuri,la ce sa ne mai asteptam?
Se zice ca una dintre cele mai bune masuri pentru reducerea incalzirii globale este reducerea consumului de energie.(De exemplu' unele state din Europa  folosesc panourile solare sau centralele eoliene. Se zice ca la sfarsitul acestui an,Romania va avea cel mai mare parc eolian pe uscat din Europa,totusi,acestea sunt doar cateva masuri prin care putem reduce incalzirea globala).
Nu stiu cat de interesant este acest subiect,da' mie mi-a placut si d'asta l-am si postat.:)
Sper ca va placut :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu